Thursday 24 November 2011

SEM 4



assalamualaikum.. hai.. apa khabar? syukur alhamdulillah... saya masih dipanjangkan umur untuk terus mencurahkan luahan hati di blog ini... alhamdulillah.. syukur... saya sihat walafiat... batuk tue biasa lah kan.. sudah hampir seminggu saya mula dgn sem 4 nie.. ok.. sem 4.. dgn 8 subjek.. 23 credit hours.. veryyy tuff... ok.. saya memerlukan kekuatan, pengorbanan, kerajinan yang berlipat kali ganda.. kalau dulu setiap sem menangis 2 kali.. mungkin sem 4.. 4 kali menangis.. haha.. insyaallah.. tak.. saya kan kuat.. :) ok.. mula dgn hari pertama.. seronok jumpa kwn2.. lama cuti.. rindu kan? syukur.. masih dpt bertemu dgn mereka.. ok.. mulai sem nie.. bnyk sngat kelas yg digabungkan.. untuk program saya.. ada 6 kelas.. jd lecterer x cukup.. so kelas A, B, dan C digabungkan... D,E dan F pula kelas yang lain... ok.. setiap kelas ada 90 lebih.. memang sangat perlu tumpuan.. doakan saya.. :) insyaallah.. saya masih ingat ape fokus saya.. ape yang perlu saya buat.. sem nie jugak dah kena uruskan tempat praktikal.. huaaa... nk praktikal dah.. excited.. tapi takut lah jugak.. wishh everything ok ya?!! :)

seperti biasa.. benda yang paling menympah nak buat bila awal sem.. cari group.. ok.. pasal group nie lah bestfriend boleh berpisah.. bergaduh.. bermasam muka.. boleh x individual.. lg o0k kan.. entahlah.. nak sngat cepat hbis sem nie.. cepat hbis belajar.. cepat untuk semua bnda nie.. belajar nie seronok.. cuma kdg2 environment nie sngat mempengaruhi.. insyaallah... semua ok... bnyakkan berdoa... semoga Allah mempermudahkan urusan pipah.. :)

ok lah... pipah nak tido dah nie.. esok ada kelas.. then nak g tesco.. baru jer bkak.. sebelah uitm perak nie.. so, jemputlah dtg sini.. boleh shopping sama-sama.. :)

....assalamualaikum....

No comments:

Post a Comment