Saturday 10 December 2011

busy + clumsy


alhamdulillah.. syukur...masih dipanjangkan umur.. dapat kita bertemu lagi.. hehehe.. lama sudah tak update blog.. bkn ape... sibuk sangat.... sampai nak uruskan diri sendiri pon susah... tapi ak tetap bersyukur.. Allah masih meberi aku masa untuk terus bernafas dalam dunia nie.. alhamdulillah.. saya sihat.. cuma sedikit penat.. assigment banyak... kuliah dari 8 pagi smpai 6 petang.. malam pula siapkan assignment + tutorial.. this semester..with 24 credit hour.. sumpah mencabar... perlukan banyak kesabaran, kekentalan.. kekuatan dan semangat.. KERAJINAN itu lagi lah sangat perlu... syukur. saya masih mampu bertahan.,, subject for this sem also agak susah.. tapi nak buat mcm mana kan... sabar itu perlu... tak lama pon lagi... setahun lebih jer lagi... move on.. keep work hard...and always pray to Allah.. insyaallah... for sure rindu dekat semua org.. rindu nak gosip, bergelak ketawa. rindu nak tidor dgn secukupnya, rindu nak tgok tv... rindu sngat dgn semua tueeee.... ikhwan.. lama dah tak dgr khbar... i know u also really busy now.. hehe.. tapi tikah selalu stalker u okeyh!!... :) ok lah... see u again... take care... jangan lupa solat... jangan lupa makan.. jangan lupa 
NUR AFIQAH BINTI ZULKIFLI... =,=


* THIS IS MY REAL BOYFRIEND AND GIRLFRIEND!..
* jangan rampas mereka dari hidup saya
* kalau nak bf dan gf.. cari yan lain lah yea
* mereka saya yang punya!.. :)

No comments:

Post a Comment